Garancia


Szavatosság, garancia

Sajnos előfordulhat nálunk is, hogy egy termék a gondos kiválasztás és tesztelések ellenére is meghibásodik, vagy nem működik megfelelően. Az ilyen jellegű panaszokat megpróbáljuk gyorsan és minél kevesebb kellemetlenséget okozva orvosolni. Alapvetően garanciát adunk minden termékre az átadástól számított 12 hónapig.

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet (a törvényi előírás szerint 15 napos elállási joga van a vevőknek) és az EU ide vonatkozó előírásain túl-, mi az átvételtől számított harminc (30) napon belüli indok nélküli elállási jogot, vagyis 30 napos pénz visszafizetési, megelégedettségi garanciát biztosítunk minden kedves vevőnk számára. Ez kizárólag a következő feltételekkel vehető igénybe:

A visszajuttatott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan az kiszállításra került (lehetőleg eredeti-, és ép csomagolásban, az összes tartozékkal, ép címkékkel, és a vele kapott iratokkal együtt). A visszaküldés költségét a vevő viseli. A termék árát a visszaszállítástól számított maximum 15 napon belül kell megtéríteni az ügyfél számára. 15 napon túli elállás esetén, amennyiben a terméket, vagy a termék csomagolását olyan állapotban küldik, vagy hozzák vissza, hogy azt nem lehetséges új áruként ismét értékesíteni, fenntartjuk a jogot, hogy az eredeti állapot visszaállításának költségét (amennyiben ez lehetséges) felszámítsuk, vagy a használt áruként történő értékesítésből adódó árkülönbözetet levonjuk az eredeti árból, vagy az ügyfél kérésére és az ő költségére a terméket visszaküldjük.

Tájékoztatunk, hogy a hatályos törvények szerint nem vonatkozik elállási jog az átvétel után mechanikailag megsérült termékekre (pl. törött, repedt, stb), a helytelen használat miatt meghibásodott, megsérült termékekre, a beépíthető elektronikai alkatrészekre, a hiányos, tartozékok nélkül visszajuttatott termékekre. Az esetleges szállítási sérülések rendezésének egyetlen módja a jegyzőkönyv! Ha átvételkor a küldeményt sérültnek látod, esetleg azt valaki már előtted felbonthatta, vagy hallhatóan csörög, mert pl. törötten érkezett, az átvételét mindenképpen mellőzd és írásban jelezd a konkrét problémát a csomagon, hogy miért nem veszed át! Vetess fel a postással azonnal jegyzőkönyvet, ugyanis e nélkül utólag nem tudod a kártérítési igényedet érvényesíteni! Elemre, akkumulátorra, izzóra, fénycsőre, fehérneműnek minősülő termékre csak akkor fogadunk el elállási igényt, amennyiben a termék csomagolása láthatóan még bontatlan állapotban van! Elállásra vonatkozó igényedet e-mailben (írásban), vagy személyesen kell bejelentened. A vonatkozó szabályozás szerint nem gyakorolhatod az elállási jogot olyan termék esetében, amely a személyedhez kötött. Amelyet a te utasításaid, kérésed alapján, vagy kifejezett a kérésedre, egyedi rendelésedre, vagy részedre állítottak elő, szereztek be, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Gyorsan romlandó termék esetében sincs elállási jog. Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetén, akkumulátor, elem esetén az elállási jog azonnal elvész, ha már csak a csomagolást megbontottad. Abban az esetben, ha a terméket a vevő már használatba vette, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a megrendelőnek (vevőnek), a megrendelő (vevő) költségére. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet pontos szövegét a távollevők között kötött szerződésekről itt olvashatod: 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet

Visszajuttatás:

Elálláskor a visszajuttatás költségei téged terhelnek, ezért annak módja általad teljesen szabadon választott. Lehet személyesen (nyitva tartási időben), vagy postázva is. A postázáshoz az egyszerű ajánlott küldemény (levél, csomag) elegendő, ugyanis normál esetben azt 1-2 munkanapon belül az egész ország területén kézbesítik. Kérjük, hogy ügyelj a csomagolásra, hogy a visszaküldött termék ne sérüljön a postázás folyamata során, valamint hogy a termék kereskedelmi csomagolását ne ragaszgasd össze, ne firkáld össze, ugyanis az is sérülésnek minősül. Minden kísérő okmányt (számlát is) mellékelj! Garanciális probléma esetében természetesen a felmerülő posta költséget utólag visszatérítjük, de csak és kizárólag az ésszerű mértékig. A jelenleg érvényes postai díjszabás szerint, ami 2014. január 01-én lépett érvénybe. Ajánlott levél költsége 100 g-ig 470 Ft, 100 g-250 g-ig 510 Ft, 250 g-500 g-ig 710 Ft, 500 g-750 g-ig 1.000 Ft. Egy normál csomag feladási költsége 0-2 k-ig 1.190 Ft, 2-5 kg-ig 1.390 Ft, 5-10 kg-ig 1.490 Ft, 10-20 kg-ig 1.690 Ft. Maximum ezeket az összeget térítjük vissza mi. Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy semmilyen esetben nem térítjük meg az indokolatlan és szükségtelen kiegészítő postai szolgáltatások költségeit (pl. Elsőbbségi, Aznapi kézbesítés, Értékbiztosítás, Értéknyilvánítás, Saját kezébe, Törékeny, Start csomag, Start Plusz csomag, PPD Gyorsposta, E-mail értesítés, Porto, stb.)!

FIGYELEM! Portósan, utánvéttel, vagy egyéb fizetési terheléssel érkező csomagokat semmilyen esetben nem veszünk át, azt a TE költségeden mérlegelés nélkül, azonnal visszafordítjuk!

A csomag beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása is. Erre a későbbiekben történő félreértések, vitás kérdések elkerülése végett van szükség (pl. ha a visszaküldött termék, vagy a csomagolása sérült, vagy hiányos volt, stb.).